Hizmetlerimiz

Mavera Tesis Yönetim Hizmetleri Limited Şirketi olarak


HİZMETLERİMİZ

    İŞLETME VE OPERASYON


Bütçelendirme ;

  • Sitenizin ihtiyaçları, yönetim planı ve kat mülkiyeti kanunu çerçevesinde ihtiyaçlarını belirliyor, yıllık işletme bütçesini hazırlıyoruz.
  • Oluşturulan bütçenin Yönetim Kurulu, Temsilciler Kurulu ve Kat Malikleri Kurulu onayına sunulma aşamalarını tamamlıyoruz.
  • Her bir toplantıda uzman ekibimizle Yönetim kurulunun yanında oluyoruz.

Aidat Takip ;

  • Yönetim organları tarafından onaylanan bütçeleri tahakkuk ettiriyor, yasal mevzuata uygun bir şekilde tebliğ edilmesini sağlıyoruz.
  • Tahsilatları düzenli olarak takip ediyor ve düzenli raporlarını sağlıyoruz.
  • Tüm iş akışlarını günlük bazda kayıt altına alıyoruz.
  • Borç takibini sağlayarak, zamanında ödenmeyen borçlarla ilgili gerekli işlemlerin takibini yapıyoruz.

Finans ;

  • Gerekli tasarruf tedbir planlarını sizin için biz geliştiriyoruz.İhtiyaç alımları sonrası nakit dengesini koruyor, ödeme planlaması ve ödeme işlemlerinin takibinin yapıyoruz.
  • Aidat tahsilat sistemini kurarak her şeyin kontrol altında olmasını sağlıyoruz.
  • Mali durum tablolarını, işlevli ve sistematik olarak hazırlıyoruz.
  • Aylık Sitenin Mali durumu özeti ve Bütçe fiili aşım raporu olarak sunulacak

Muhasebe ;

  • Muhasebe kayıtlarını genel kabul görmüş muhasebe standartlarına göre tutuyor ve saklıyoruz.
  • Resmi defterleri tasdik ettiriyor ve koruyoruz.
  • Resmi kurumlara karşı tüm yükümlülükleri takip ediyor ve tamamlıyoruz.
  • Aylık mali raporlarınızı hazırlıyor, sunuyoruz.
  • Beyannameleri düzenliyoruz.
  • Bütçe öncesi mali tabloların analizini yapıyoruz.

İnsan Kaynakları ;

  • Site yönetiminizin hizmet birimlerinin analizini yapıyor, sizi en doğru personelle buluşturuyoruz.
  • Doğru işe, doğru istihdam politikamız ile ihtiyaçlarınıza uygun tecrübeye sahip personeli en hızlı şekilde buluyoruz.
  • İstihdam edilen personele iş başı yaptırmadan önce gerekli oryantasyon eğitimi veriyoruz.
  • Tüm personelin genel ve spesifik eğitimlerini düzenli olarak sağlıyoruz.
  • Personelin özlük dosyalarını düzenli olarak takip ediyoruz.
  • Personellerinize İş başı eğitimlerini veriyoruz.


Satın Alma;

  • Sitenizin ihtiyaçlarını öngörüyor, oluşan ihtiyaçlar doğrultusunda mal ve hizmetlerin en uygun şartlarda satın alınmasını sağlıyoruz.
  • Geniş site ağımız sayesinde toplu satın alma gücümüz ile site bütçesine katkı sağlıyoruz.
  • Site yönetiminde bulunan demirbaşların (makina,mekanik tesisatlar, elektronik cihazlar vb.) kesintisiz olarak hizmet vermeye devam etmelerini sağlıyor ve bakım ve onarım takviminin takibini yaparak zamanında yaptırılmasını sağlıyoruz.
  • Geniş site ağımız sayesinde toplu satın alma gücümüz ile site bütçesine katkı sağlıyoruz.
  • Yönetim Kurulunun satın alımında şartname ve ihalelerde yanında oluyor ve tecrübelerimizi aktarıyoruz.

Halkla İlişkiler ;

  • İhtiyaç duyulması halinde sitenizin resmi kurum ve kuruluşlarda işlemleri hızlı bir şekilde çözüme kavuşturuyoruz.
  • Genel kurul ve seçim organizasyonlarını koordine ediyoruz.
  • Hizmet verilen tesis ile ilgili talep, öneri ve şikayetleri alıyor, değerlendiriyor ve cevaplıyoruz. İç paydaş iletişimini sizin için yürütüyoruz.
  • İhtiyaç duyulması halinde daire teslim organizasyonları düzenliyoruz.
  • SMS ve blok ilan panoları yönetimini sağlıyor, gerekli duyuru ve bilgilendirmeleri yapıyoruz.
  • İhtiyaç duyulması halinde anketler düzenliyoruz.

İşletme ;

  • Periyodik olarak site müdürü ve idari personelin denetim ve kontrolünü yapıyoruz.
  • Kendi alanında uzman kadromuz ile sitenin fiziki denetimlerini yapıyor ve raporluyoruz.
  • Sitenin yönetim kurulu, temsilciler kurulu ve kat malikleri kurulu toplantılarını koordine ediyoruz.
  • Projeye uygun operasyon senaryolarını belirliyoruz.
  • Sitenin genel kurullarına, toplantılarına katılım sağlanacak ve gerekli danışmanlık yapılacak